loading...
ROOZARSgroup
ارسطو خسروی بازدید : 64 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)

در واکنش به رد شدن ارسلان کامکار پس از 29 سال کار در ارکستر سمفونیک تهران‏، محمدمیرزمانی(مدیر مرکز موسیقی) گفت: تا زمانی که یک مسئله رسانه‌ای نشده باشد ما از هنرمند حمایت می‌کنیم الان هم معتقدیم با تفاهم این مشکل حل می‌شود و مرکز موسیقی هم تلاش خود را برای رفع مشکل خواهد کرد.

محمد میرزمانی‏ به خبرنگار ایلنا گفت: آقای ارسلان کامکار؛ نیروی رسمی دائم ارکستر سمفونیک تهران نبوده بلکه نیروی رسمی آزمایشی بوده است.

وی افزود: برای تبدیل شدن قرارداد رسمی – آزمایشی به رسمی دائم باید یکسری مراحل مختلف نظیر شرکت در جلسات گزینش انجام شود که آقای کامکار در این جلسات رد شدند.

مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد در پاسخ به این پرسش که چه اقدامی برای حمایت از مایستر ارکستر سمفونیک تهران شده است‏، با قاطعیت گفت: متاسفانه نباید آقای کامکار این مسئله را رسانه‌ای می‌کرد؛ چراکه بررسی این موضوع نیاز به آرامش دارد.

وی افزود: ما تمام حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
***با سلام و خوش آمد گویی*** خدمت دوستان و بازدید کنندن عزیز به سایت << ROOZARS group >> امیدوارم نهایت لذت و استفاده را از موزیک های ساخته شده توسط ما را ببرید.. خواهشا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد موزیک ها و تنظیمات داده تا نهایت استفاده و رفع نقص قرار گیرد. با تشکر مدیران سایت: روزبه خوشبین و ارسطو خسروی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟